Wku

Hur man fyller Club Penguin hemlig agent uppdrag

Vill du veta hur man gör Club Penguin Secret Agent uppdrag? Här är hur.

Steg

Hur man fyller Club Penguin hemlig agent uppdrag. Att göra uppdragen, gå till den virtuella verkligheten rummet innanför eliten pingvinen force kommandot rum.
Hur man fyller Club Penguin hemlig agent uppdrag. Att göra uppdragen, gå till den virtuella verkligheten rummet innanför eliten pingvinen force kommandot rum.
  1. 1
    Att göra uppdragen, gå till den virtuella verkligheten rummet innanför eliten pingvinen force kommandot rum. Klicka på "Top Secret" fil i högra hörnet av skärmen. Välj sedan vilket uppdrag du vill göra.

Mission 1: Vid de saknade puffles

  1. 1
    Gå till den hemliga agenten HQ, väljer uppdrag, välj sedan "Om de saknade puffles," vilket är mission 1.
  2. 2
    Klicka på moster Arktis. Hon kommer att prata om sin försvunna Puffles, och berätta att hennes gröna Puffle gillar att goof runt, och hennes lila Puffle gillar att ta bilder.
  3. 3
    Gå nu till ishallen och plocka upp foton i hockey tonhöjd. Föra dem tillbaka till tant Arktis.
  4. 4
    Gå till djuraffären och sväng vänster så långt du kan. Du ser en lapp på främre Puffle-Kennel. Klicka på den och det kommer att finnas en kod. Om du inte kan lösa det, gå CODE verktygsfältet längst ned och arbeta ut det. Om du inte kan, gå till Tips för att se en del av det. Om du vill lösa det, gå till Sport Shop och prata med G om speciella föremål, han kommer att fråga dig hur många strumpor han äger (säger numret anteckningen i Pet Shop sade). Om du gör det rätt, kommer han öppna sin skåp av särskilda poster, kommer det att finnas en gummiring Shooter och ett klätterrep. Klicka Shooter Rubber Ring och lägga den i ditt lager.
  5. 5
    Gå till skidbacken. Det kommer att vara en pingvin som håller sitt teleskop och ser orolig, prata med honom. Han kommer att säga några pingviner på strandsatta isberg look. Gå till isberg, och prata med pingvinerna. De kommer att säga hur de kom dit. Klicka på Shooter Rubber Ring till dem, nu kommer du börja lite minispel. Längst ner, kommer det att finnas ett vindtryck Skala, klicka för att skjuta en gummiring. Om det blir en pingvin, kommer de att simma tillbaka.
  6. 6
    Klicka på den gröna pingvinen på sidan. Han kommer att säga att han såg två Puffles, en grön med en propeller hatt och en lila en med en kamera, och de flög iväg.
  7. 7
    Gå till skidbacken igen. Pingvinen med teleskopet kommer att gråta vid hans brutna teleskop. Prata med honom, och han kommer att säga att hans hemmagjorda teleskop har brutit. Han kommer att fråga om du kan fixa det.
  8. 8
    Klicka på din AGENT PHONE och pressverktyg. Det kommer att finnas en kam, en skruvnyckel och sax. Klicka på Spanner på teleskopet, och det kommer att fixa det. Titta genom teleskopet, ser du den gröna Puffle. Gå in på Sports Shop igen och få klätterrep. Gå till det högsta berget (slå upp). Längst upp, kasta repet upp, och du hittar Puffles! Du ska ha ett samtal med tant Arktis och hon tackar dig.

Genomgång av Mission 1.

Mission 2: g hemliga uppdrag

  1. 1
    Gå till hemlig agent HQ och starta uppdraget.
  2. 2
    . Tala med G Säg att du är här för ditt uppdrag, kommer han att ge dig följande gåta: ". Titta nära ett livligt spel, pekar på en bana med en kanin i sitt namn" Han kommer att fråga om du vet den hemliga koden. Ange koden "mogul". Han frågar om du vill att ditt uppdrag, säger "ja". Han ska visa dig en SLED han vill att du ska testa-åka ner för berget, så lägg den i ditt lager.
  3. 3
    Gå till skidbacken. Få släden ur din inventering och klicka den på Test-Slope. En annan mini-spel kommer att dyka upp, där du är tänkt att undvika hinder och snö-hoppa över stockar. Det spelar ingen roll om du kraschar, du tänkt. När du kraschar, befinner du dig i vildmarken av Club Penguin. Gå höger och du hittar ett Survival Guide. Lägg den i ditt lager.
  4. 4
    Gå igenom den medelväg vägen och plocka upp en SKI och lägga den i ditt lager. Gå nu tillbaka och gå igenom den första banan, och plocka 3 O-bär.
  5. 5
    Gå till vägen rakt fram, och klicka på puffles. De blir rädda och springa iväg, bortsett från den svarta. Ge den svarta en O-Berry, och det kommer att bli vänner med dig.
  6. 6
    Gå tillbaka till där du började och flytta vänster. Då kan du få ett rep och fäst den på SKI att göra ett fiskespö.
  7. 7
    Få en av de o-bären och lägg dem på stången.
  8. 8
    Gå tillbaka och du kommer att se ett träd i mitten av banorna. Hålla på att skaka trädet tills en PAN kommer ut, gå så långt till vänster som möjligt. Och gå ner körfält, gå vänster så långt du kan. Klicka fiskespö på vattnet, och du kommer att fånga en fisk!
  9. 9
    Gå höger en liten bit och gå igenom banan. Klicka på buskarna, och det kommer att öppna upp en grotta. Gå in och klicka på någon sten, gå där stenen går och lägger dig logga in på gropen.
  10. 10
    Få överlevnadsguide och klicka det på loggen, kommer detta att bli fnöske så att du kan starta elden. Använd din O-BERRY på Puffle. Han kommer att göra upp eld. (Varning: ge honom O-BERRY bara när han är över elden). Få dina fiskar och lägga den på din eld. När det är kokt, klicka på den för att äta den. Nu är du törstig, så gå till vattnet igen, och använd ditt PAN på det. Nu har du vatten, så gå tillbaka till din bostad och satte vattnet på elden. Det kommer att koka. Klicka för att dricka.
  11. 11
    Vänta på din pingvin att somna. När han / hon vaknar upp, kommer din Puffle vara borta och din eld kommer att vara ute. Gå ut, du kommer att se en karl agent (Jet Pack Guy) och han tar dig tillbaka till G. G kommer att prata med dig, säger om du vill prova släden igen, kom tillbaka.

Mission 3: fallet med de försvunna mynt

  1. 1
    Gå till den gröna pingvinet (rookie). Han kommer att visa sig framför dig i början av uppdraget. Han berättar mynten har stulits från valvet. Säg, "Har ni hittat något ovanligt?" Han kommer att säga nej. Fråga honom om dörren tycktes brytas. Han stänger dörren. Säg åt honom att öppna den. Han låste den.
  2. 2
    Gå in på chefens kontor. Detta är precis till höger om dörren.
  3. 3
    Sök runt. När du hittar soffan, klicka i det. Få gemet och datorn disken.
  4. 4
    Sätt datorn hårddisken i datorn och starta den genom att trycka på strömbrytaren.
  5. 5
    Vänta det att läsa, och klicka på mina filer. Klicka sedan på Combination nummer. Du kan även spela Ice Bricks om du vill. Det är som breakout. Kombinationen numret är olika för alla, men det kommer att ha något liknande norr, söder, öster och väster.
  6. 6
    Gå tillbaka till dörren med grön pingvin. Sätt kombinationen antalet i. Den gröna Penguin frågar om du vill gå in. Säg ja. Du kommer då att märka att mynten finns på taket.
  7. 7
    Lyssna på din spion telefon. Det kommer att ringa. Besök G på HQ.
  8. 8
    Titta på videon han pekar på. Det visar mynten automatiskt stiger till taket. Han berättar att det är ovanligt. Säg, "Har ni några förslag?" Han säger, "Kontrollera taket." Säg, "Något annat?" Han säger att taket kan vara låst. Han öppnar en låda och berättar nycklarna där.
  9. 9
    Använd din kod bar som ligger på nedre högra skärmen för att räkna ut nyckeln. Det är faktiskt den första, men bara kolla ändå. Lägg den i ditt lager.
  10. 10
    Gå tillbaka till kontoret och använda nyckeln med taket dörren. Det kommer att öppna.
  11. 11
    Gå upp och du kommer att se en ruta märkt "powa box". Öppna den med skiftnyckel på din spion telefon.
  12. 12
    Titta inuti makten rutan och kasta gem på moderkortet för att steka den. Samla vit fiber som ligger nära Powa Box och lägga den i ditt lager.
  13. 13
    Gå ner för trapporna för att berätta den nya agenten sedan gå besöka G.
  14. 14
    G kommer att be dig att göra ett annat uppdrag. Säg ja. Han kommer att berätta kraften i nattklubben gick ut när du stänger av elektromagnet. Han kommer att be dig att slå på strömmen igen genom att återställa säkringarna.
  15. 15
    Prata med G och berätta för honom att du inte kan se i pannrummet. Han kommer att berätta för dig att gå till höger och ta ficklampan förutom sina böcker eller gå hitta diagrammet med blinkande ljus och ta tag i ficklampan.
  16. 16
    Gå till staden och prata med den gråtande pingvin. Fråga honom vad saken är och han kommer att berätta om strömavbrottet i Night Club.
  17. 17
    Gå in på nattklubben. Det är för mörkt så använd din ficklampa eller Night Vision Goggles. Gå förbi DJ Stand och gå ner högtalaren till höger om den.
  18. 18
    Detta kommer att leda till pannrummet. Nu hitta säkringsdosan och klicka på den. Det är ett pussel. Läs instruktionerna om du behöver. Efter återställning säkringarna bör lamporna tänds igen.
  19. 19
    Teleport till HQ och prata med G. Han kommer att tacka dig.

Mission 4: lavinräddningsutrustning

  1. 1
    Prata med G och be honom där flytväst är. Gå in i Gadget rummet till vänster och hitta den. Placera den i ditt lager.
  2. 2
    Gå till ski lodge. Till höger hittar du fiskespö. Plocka upp det också. Placera alla två objekt som du har plockat upp hittills tillsammans så att de skapar ett objekt.
  3. 3
    Chef innanför fyren. Bredvid båten, hittar du ett rep. Sätt den tillsammans med flytväst och metspö.
  4. 4
    Chef till sportbutik. Plocka upp brunt bälte från statyn.
  5. 5
    Gå till ski byn och prata med gråtande pingvinen bredvid stollift. Han gråter eftersom hissen är trasig. Placera brunt bälte på liften för att åtgärda det.
  6. 6
    Plocka upp de vita hårstrån nära där bruna pingvinen är glädjande. Gå nu till fyrfyr.
  7. 7
    Använd skiftnyckel i dina spy-telefon verktyg för att ta bort teleskopet så att du kan ta den med dig. Placera den i ditt lager.
  8. 8
    Gå till sportbutik och gå upp till G: s rum. Placera teleskop som du just plockat upp på G: s stativ.
  9. 9
    Skriv ner sökvägen som du måste ta genom labyrinten. Då huvud till berget och gå till Penguin Run.
  10. 10
    Följ vägen som du har skrivit ner på åsen springa. När du kommer till botten, kommer du att se en klippa.
  11. 11
    Använd programstartaren flytväst på klippan.
  12. 12
    Klicka bevarare på pingviner för att rädda dem. Kolla Tips för en guide.
  13. 13
    Talk till G på toppen av berget. Ge honom de fibrer som du hittat på Ski Village.
  14. 14
    Klicka för att se video guide för uppdrag 4.

Mission 5: hemlighet av päls

  1. 1
    Prata med G. Han ska få dig att hjälpa honom med päls som analyseras. Öppna din spion-telefonen och dra ut din kam från spy-phone tools. Kamma håret och det kommer att gå in i maskinen.
  2. 2
    Analysera vit päls. Prata med G och han kommer att ge dig den vita pälsen som vi måste analysera. Det kommer inte att hitta en match, men det finns spår av ämnet på det.
  3. 3
    Gå till pizzeria och tala till pingvinen städa upp i röran. Be honom att låna sås till bevis, och även erbjuda att hjälpa honom att leverera pizza. Sätt sås och pizza i ditt Inventory.
  4. 4
    Gå till ski lodge och gå ut på baksidan via bakdörren. Ge Penguin pizza.
  5. 5
    Gå till kaféet. Tala till Penguin arbetar där, och be honom om en varm choklad efter att han berättar vad som hände. Han kommer att säga att maskinen är trasig, men du kan fixa det med skiftnyckel på din telefon. Bara placera den på slangen som kom ut.
  6. 6
    Sätt nyckeln bort och dra koppen ner för att göra en varm choklad. Använd flaska sås som du fick från pizzeria. Placera den varma chokladen i ditt lager.
  7. 7
    Gå tillbaka till HQ. Använd din spion telefon och gå in i gadgeten rummet längst till vänster långt i rummet. Få AC 1000 Fläkt och placera den i ditt lager.
  8. 8
    Gå till fyrfyr. Använd fläkten för att blåsa bensintanken på höger över till dig. Lägg sedan bort fläkten och dra ut din sax på din telefon verktyg och skär strängen. Sätt saxen tillbaka i dina verktyg och sätta bensintanken i ditt lager.
  9. 9
    Gå tillbaka till gadgeten rummet och prata med G på höger. Sätta alla objekt i maskinen och sedan plocka upp glasögon.
  10. 10
    Gå till stranden. Till vänster hittar du ett fisknät. Plocka upp den. Inne i fyren på vänster på båten, plocka upp repet. Sätt ihop dem och du har gjort en fälla.
  11. 11
    Gå in på ski lodge. Du hittar pingvinen gömmer sig i soffan. Plocka upp ljuset inne i Ski Lodge och gå till där han fiskade. Placera fällan på trädgren.
  12. 12
    Placera ljuset på fällan, och en krabba kommer att fångas i det. Monstret kommer att köra bort lämnar ett litet urval av päls. Sätt krabba och päls i ditt lager, sedan gå se G.
  13. 13
    Prata med G. Ge honom krabba, sedan analysera päls och en match kommer att hittas. Monstret är en isbjörn.
  14. 14
    Tala till G igen. Han kommer att ge dig den medalj och du kan hålla pizza.
  15. 15
    Klicka för video guide för mission 5.

Mission 6: frågor för en krabba

  1. 1
    Teleport till HQ och gå till gadget rummet.
  2. 2
    Prata med G.
  3. 3
    Följ krabba. Maskinen exploderade och Krabban flydde. Lyssna efter klorna. Krabban kommer att leda dig hela vägen till öknen.
  4. 4
    Hitta ett puffle. Minns Mission 2? Du hittar Puffle på samma plats. Men O-Bär ligger högt upp i en påse på ett närliggande träd. Skär av repet som håller upp dem med din sax.
  5. 5
    Mata puffle. Leda honom till dörren där krabban är, och sätta en O-Berry i PET dörren. Din Puffle kommer att följa och öppna den.
  6. 6
    Gå igenom långt samtal med den onda isbjörnen.
  7. 7
    Få puffle att göra vissa saker för dig. Det finns tre delar till buren-lyften. Placera en O-Berry på den mellersta delen, sedan lägga den på den tredje delen för att aktivera vattnet. Då bjuds det på den första delen, och du kommer att vara gratis.
  8. 8
    Ta tag i ritningar, ankaret, repet och varm sås innan du lämnar.
  9. 9
    Droppa några objekt tillsammans. Dra dem på varandra i lager.
  10. 10
    Sätt varm sås på en o-bär på snön blockerar dörren. Den Puffle äter det och smälter snön.
  11. 11
    Gå till klippan som du föll från.
  12. 12
    Kasta ankaret och repet upp och du kommer att vara tillbaka på ski berget.
  13. 13
    Gå till ski byn. Du kommer att upptäcka att björnen i fiskeplats försöka fixa sin maskin. Men han är för hungrig, och O-Bär kommer inte att fungera. Han behöver pizza.
  14. 14
    Gå till pizzeria. Få honom tång pizza.
  15. 15
    Ge björnen pizza.
  16. 16
    Medan han är distraherad, vrid handtaget till den andra riktningen.
  17. 17
    Se honom sjunka. Han får tillbaka upp och ge dig en otäck telefonsamtal.
  18. 18
    Få din medalj och gåva.

Uppdrag 7: urverk reparationer

  1. 1
    Prata med G. Han kommer att visa dig en video av förstörelsen av klockan.
  2. 2
    Gå till snön fort och prata med byggnadsarbetare. Säg att du vill hjälpa.
  3. 3
    Gå till HQ, och ta tag i flytväst från hyllan.
  4. 4
    Gå till dockan. Prata med Penguins, och be dem om målet. Du måste träffa målet 3 gånger för att få dem att ge dig målet. Fortsätt att försöka tills du får det. Som en ersättning, ge dem som livPreserver du tog på HQ.
  5. 5
    Gå till snön forts. Klicka på klockan och satte målet på rätt plats.
  6. 6
    Gå till HQ. Hitta där det finns tre förvaringsskåp
  7. 7
    Ändra kombinationen tills det står "nyckel". Den bör låsa upp. Ta magneten.
  8. 8
    Gå till isberget. Använd magneten på den flytande våren
  9. 9
    Gå tillbaka till HQ. Gå igenom jätte metall dörrar och hitta "provrum".
  10. 10
    Placera fjädern på transportbandet och klicka på spaken. Väl inne, tryck på Fire-knappen, tryck på spaken igen och ta fjädern.
  11. 11
    Gå tillbaka till snön forts. Klicka på klockan och satte våren på rätt plats.
  12. 12
    Gå till pizzeria. Ta tag i noter bredvid pianot.
  13. 13
    Gå till scenen. Spela noterna på pianot för att göra den gula Puffle komma ut.
  14. 14
    Gå till stranden. Ta den gröna hink och lägga den i ditt lager. Också prata med den gula pingvin sitter i tjusiga snön chair.Take skopan på marken.
  15. 15
    Gå till snön forts och ta en hink med snö med skopan.
  16. 16
    Gå till staden och prata med gröna Penguin (rookie). Fråga honom om en bild av redskap.
  17. 17
    Gå tillbaka till scenen. Ge bilden till den gula Puffle och sedan hinken av snö.
  18. 18
    Gå tillbaka till HQ och lagt växeln i testet kammaren. Klicka på spaken, och klicka sedan på Snow. Om du gjorde det här på rätt sätt, kommer din utrustning ser ut fast is.
  19. 19
    Ta det tillbaka till snö fort och lägga till den i klockan.
  20. 20
    Gå tillbaka till snön forts. Du kommer att få ett samtal från Polar Bear, undrar vad han har att säga...
  21. 21
    G kommer fram och kommer att belöna dig.
  22. 22
    Klicka för en video tutorial på uppdrag 7.

Mission 8: mystiska skakningar

  1. 1
    Klicka på G.
  2. 2
    Säg att du är redo för uppdraget.
  3. 3
    Gå till bryggan när du är klar med samtalet. Herbert kommer att borra ur isen.
  4. 4
    Få lampan att klutzy efterlämnar. Lägg den i ditt lager.
  5. 5
    Gå tillbaka till HQ. Avsluta konversationen.
  6. 6
    Ta propeller hatt. Lägg den i ditt lager.
  7. 7
    Gå till kaféet. Klicka på chefen. Erbjud dig att städa upp cookies för honom. När du har lagt dem i grytan, fråga om du kan få en. Han kommer att säga ja. Ta en kaka, lägg den i ditt lager och gå till stan.
  8. 8
    Sätt propellern hatt på gröna puffle utanför och sedan mata den kakan. Det kommer att flyga upp för att få den första delen av kartan. Sätt kartan i inventariet.
  9. 9
    Gå till snön forts. Klicka på den röda flaggan för flaggstång.
  10. 10
    Gå till plaza. Du kommer att hitta kartan i tidningen att den gröna pingvinen håller. Klicka på honom och fråga om du kan få det. Han kommer att säga att han fortfarande är att läsa det och att han vill ha en dubbel kött pizza med extra grå fisk.
  11. 11
    Gå in på pizzeria. Säg till kocken som du vill ha den dubbla kött pizza med grå fisk.
  12. 12
    Ta pizza och gå tillbaka till plaza. Ge den gröna Penguin pizza och han kommer att lämna dig i tidningen. Ta del av kartan ur tidningen och lägg dem i ditt lager. Sätt de två bitar av kartan tillsammans.
  13. 13
    Gå till sportbutik. Ta tältpinnar och lägg dem i ditt lager.
  14. 14
    Gå till gadgeten rummet. Klicka på tank fylld med helium när du hittar den. Fråga G om du kan ta den. Han kommer att säga att du ska vara super försiktig med det. När du hittar det, ta hammaren som är på väggen.
  15. 15
    Gå till stranden. Ta en av fisknät.
  16. 16
    Gå i fyren. Fråga den orange pingvin om du kan ta del av hans ballonger. Ta lådan av ballonger.
  17. 17
    Gå till staden. Fyll en av ballongerna med helium och bifoga det till presentbutik. Det kommer att flyta upp i luften. Sätt netto i det och sätta pinnar i hörnen, och sedan hamra ner dem med hammaren.
  18. 18
    Gå till dockan.
  19. 19
    Gå in i hålet.
  20. 20
    Öppna upp bit riktningar genom tunnlarna. Stäng arket och åka vart det står att gå på den första tunneln.
  21. 21
    Slå på ficklampan. Fortsätt sedan framåt i vilken riktning kartan säger att du ska gå.
  22. 22
    När du når borren herbert gjort, ta nyckeln ur din spion telefon och ta växeln ur det. Lägg den i ditt lager och avancera fram till pannrummet.
  23. 23
    Klicka på herbert. Prata med honom och han kommer att banka pannan med sin nyckel. Telefonen ringer. Fix pannan genom att byta rören runt så de två osammanhängande ändarna av röret är anslutna.
  24. 24
    När du har åtgärdat pannan, gå tillbaka till HQ efter ringer telefonen.
  25. 25
    Hitta G. Lämna honom växeln Clock Tower och prata med honom.

Mission 9: operation: spion och söka

  1. 1
    Klicka på G. Avsluta samtalet, sedan lägga gummianka, de tre enheter spårning och kite plan i ditt lager.
  2. 2
    Gå till gruvan. Klicka på Rory (som är på taket i gruvan Shack). Säg att du vill hjälpa honom. Klicka sedan på den högra väggen i gruvan Shack och skjut bitar av trä för att slutföra pussel.
  3. 3
    Klicka på rory igen när du är klar med pusslet. Erbjud dig att fixa gruvan vagnen för honom. Använd svingar facklan att fylla i alla luckor i metall.
  4. 4
    Placera en av de spårningsverktyg i gruvan vagnen och skicka det.
  5. 5
    Gå till skogen. Ta pinnar från marken och ansluta dem till ritningar och gå till Plaza. Klicka på pingvinerna där. Destructo kommer att blåsa bubbelgum på pingvinerna. Klicka på dem för att få tuggummi bort dem och ta den. Fäst den till gummianka.
  6. 6
    Gå till dockan. Hitta Hydro-Hopper båt. Båten-Penguin kommer att vara där. Få båten började med att dra i snöret riktigt hårt. Sedan, be honom att ge dig pumpen. Han kommer att ge det till dig. Pumpa upp gummi anka med det.
  7. 7
    Gå till ski lodge. Klicka på pingvinerna spelar hitta fyra. Som de begär, samla alla hitta fyra stycken runt Lodge och The Attic. Även i Lodge Attic, gå runt i rummet för att hitta lite sträng. Gå sedan tillbaka ner till Ski Lodge och ger hitta fyra bitar till pingvinerna.
  8. 8
    Gå till isberget. Sätt en tracking enhet på den uppblåsta gummianka och skicka den i havet.
  9. 9
    Gå till Ski Hill. Sätt ihop draken om du inte redan har gjort det, och sätta en tracking enhet på det. Fäst draken och spårning enheten till polen på Ski Hill.
  10. 10
    Gå tillbaka till HQ. Ta kikaren från G.
  11. 11
    Gå tillbaka till ski lodge. Gå till baksidan av Ski Lodge, ta kikaren ut och spionera på Herbert. Din Spy Telefon ringer. Efter ditt budskap, gå över dammen.
  12. 12
    Hitta din spion telefon. Fäst Kikare till spion telefon och gömma den i ett av träden.
  13. 13
    Gå tillbaka till HQ.
  14. 14
    Klicka på G. Titta igenom skärmen. Herbert hittar kameran.

Mission 10: vaggande truppen

  1. 1
    På HQ, klicka på G. Efter överföringen ta Solar Panel 3000.
  2. 2
    Gå till stranden. Prata med Jet Pack Guy.
  3. 3
    Gå till fyren. Ta lite cream soda och gå tillbaka utanför.
  4. 4
    Prata med jet pack kille. Sedan ge honom cream soda och göra pusslet. För att se lösningen, klicka på Hjälp-flaskan för instruktioner. När du är klar, kommer Jet Pack Guy flyga iväg.
  5. 5
    Gå till presentbutik. Klicka på chefen. Ta alla kläder objekt och bordet och huvudet utanför för att sätta dem på plats. Sedan gå tillbaka inuti.
  6. 6
    Gå till rookie. Fäst solpanelen och anslut kablarna med hjälp av pennan.
  7. 7
    Gå till bryggan och få lite rep från båtsmannen.
  8. 8
    Gå till nattklubben. Placera repet på buren fällan operatören och försöker slå på den. Det kommer inte att fungera. Använd sedan din nyckel för att öppna den. Sätt kuggar i maskinen tillbaka på rätt plats.
  9. 9
    När din spion telefonen ringer gå till bryggan. Herbert vid Dock kommer visa sig vara ett knep som Klutzy håller.
  10. 10
    När din spion telefonen ringer igen, gå till nattklubben. När Herbert håller i Puffle, aktivera fällan. Herbert kommer att kasta buren av honom, men han oavsiktligt använder Puffle att krossa magneten genom väggen. För att göra magneten stark nog att hålla Herbert, förvandla alla disco lampor mot solpanelen. Herbert blir instängd. Efter, Rookie förstrött låter Herbert använda sin spion telefon för ett telefonsamtal och Herbert teleporterar bort lämnar ett paket frön bakom.

Mission 11: veggie skurken

  1. 1
    Klicka på G. Avsluta samtalet.
  2. 2
    Gå till presentbutik. Hitta Rookie. Efter att tala med honom, ta majsfrön från där den andra stolen är tänkt att vara.
  3. 3
    Gå till presentbutik kontoret. Prata med Jet Pack Guy.
  4. 4
    Gå till ski byn. När din spion telefonen ringer går till huvudkontoret. Efter överföringen går till Ski Village.
  5. 5
    När rookie slutar prata med dig, klicka på den bruna pingvin.
  6. 6
    Gå till fyren. Hitta en burk maskar (bredvid ratten och Boj nej. 7), en skiva (under pianot) och lite renare (på en av högtalarna). Använd sedan renare på skivan.
  7. 7
    Gå till gadgeten rummet. Använd Test avdelningen att sätta vatten i masken kan och vattnet fryser. Sätt isen linsen i ditt lager.
  8. 8
    Gå till fyren. Klicka på arbetaren. Efter att ha talat med honom, ge honom isen linsen, sedan ta glaslinsen från honom.
  9. 9
    Gå till ski byn. Ge glaslins till bruna Penguin.
  10. 10
    Klicka på DVD-spelaren.
  11. 11
    Öppna upp disken spelaren och slits DVD insidan. Tryck på utmatningsknappen, och tryck sedan på Play. "Night of the Living Sled" kommer att börja spela. Men ljudet är fortfarande kommer från DVD-spelaren.
  12. 12
    Klicka på DVD-spelaren igen och skruva rutan på sidan med hjälp av nyckeln. Klicka på rutan. För pusslet, använd instruktionerna om du behöver.
  13. 13
    Gå till gruvan shack.
  14. 14
    Gå till området för majs.
  15. 15
    Huvudet där ledningarna majs trail. Samla papper och gå den vägen. Följ pappersbitarna och samla dem.
  16. 16
    När du kommer till den 4: e bit papper, plocka upp pinnen. Vänd runt och följ tryck 3 gånger. Sväng sedan till höger. När du kommer till vattenkanna, gå den vägen.
  17. 17
    Följ majs.
  18. 18
    Följ gödselmedlet.
  19. 19
    Följ den heta såsen.
  20. 20
    Följ kaffebönor.
  21. 21
    När du kommer till floden, satte pinnen över den och över.
  22. 22
    Kasta bitar av majs (kom du ihåg att få dem?) I elden till höger. En stege kommer komma ner. Klättra det. Du kommer att teleporteras tillbaka till HQ med popcorn bomben.
  23. 23
    Efter teleportering, gå till kläder skåpet. Klicka på den oranga boken och spela pusslet. När du är klar, kommer den hemliga dörren till Command rummet öppnas. Dot kommer att teleportera alla agenter ut till Ski Village... precis i tid. Då popcorn bomb exploderar och Ski Village blir uppslukade med popcorn.
  24. 24
    Ta emot dina utmärkelser från G.

Tips

  • I varje uppdrag, kan du få extra belöningar som brev och gåvor. Men du måste göra vissa saker för att få dessa belöningar. Här är de objekt för vissa uppdrag:
    • Mission 1: Ett brev från tant Arktis.
    • Mission 2: Ett brev från Gary Gadget Guy.
    • Mission 3: Ett tack-kort från en pingvin i Night Club.
    • Mission 4: Ett inramat intyg.
    • Mission 5: En pizza box (med pizza inne).
    • Uppdrag 6: En magnet Blue Print.
    • Uppdrag 7: hedersmedlem Blue Team medlem väggbonad.
    • Mission 8: En ruta som innehåller en Ice Clog.
    • Uppdrag 9: En choklad version av Hitta Four.
    • Mission 10: En anställd av månaden utmärkelsen.
    • Mission 11: En Snow Globe. Tryck på den röda knappen på sidan av snön jordklotet. Det kommer att finnas några spy nyanser. Klicka på dem och säga ja.
  • Du kan få stämplar för uppdrag och belöningar.